Overlijden Theo van den Bosch

Op 12 april jl. ontvingen we het zeer droevige nieuws dat is overleden medeparochiaan dhr. Theo van den Bosch. Bij velen vooral bekend als een hardwerkende, liefhebbende echtgenoot en vader die altijd in en om de boerderij was te vinden. De boerderij had hij overgenomen van zijn vader en moeder, bij zijn vee lag zijn hart en passie. Theo was een echte familieman en daar deed hij dan ook alles voor. Niets was hem daarin te veel. Een man van weinig woorden, maar vooral van daden. Gewoon een aardige, beste kerel, zo hebben we hem leren kennen.

De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op maandag 19 april om 11.00uur in de St.Urbanuskerk. Vanwege de bestaande maatregelen tegen het Coronavirus is het aanwezig zijn bij de viering alleen mogelijk voor genodigden. U kunt de plechtigheid virtueel bijwonen via www.uitvaartmeekijken.com, volgt u daarvoor de instructies zoals vermeld op de rouwcirculaire. Na de dienst zal Theo begeleid worden naar zijn laatste rustplaats op kerkhof ‘Vreedenhof’.

Wij wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.